Det er helt uinteressant hvor mange ganger, hvor raskt og tungt du utfører noe, om du utfører det med dårlig kvalitet.

April 30, 2018

 

 

 

 Hva ville det bety for deg om du kunne bruke mindre tid på trening - hvis du var sikker på, at du ville oppnå en større og mer holdbar effekt på samme eller kortere tid, enn du hittil har prøvd ifm fysisk aktivitet?

 

Hva ville det bety for deg, hvis du kunne komme dit at du ikke behøver å være restriktiv i ditt matinntak og helt kan slippe frykten for å legge på deg?

 

Og hvor du hver dag og til hvert måltid kunne spise deg mett og tilfreds, og oppleve at det faktisk blir lettere for deg å forme din kropp, samtidig med at du også får mer energi og overskudd?

 

Å telle kalorier og hvor mange kalorier du forbrenner på en økt er ikke den beste treningstrategi.

 

Du skal ikke gå på sparebluss og bli smadret av treningen din, da vil forbrenningen din gå i stykker.

 

Hvis din trening resulterer i at du blir slappere, med økt fettlagring rundt midjen, så er det fordi du spiser for lite.

 

Hvis det er status quo i treningen, så er det fordi du spiser for lite.

 

Hvis du skal kunne se synlig oppstramming og ommøblering, skal du spise mer.

 

Du må bygge opp treningen din på en smart måte for å få maks utbytte av den.

 

Du må øke hjernens kroppsbevissthet, og det gjør du ikke gjennom

jo mer, jo bedre-metoden.

 

Om du har smerter i kroppen, om det er etter skader eller betennelser så  vil hjernen skru ned bevegelsesreseptorer og oppregulere antall smertereseptorer, dvs at når du går i gang med trening så kan hjernen oppfatte at bevegelsene du gjør når du trener som noe vondt om du for eksempel løfter med dårlig teknikk fordi du løfter for tungt.

 

Det er helt uinteressant hvor mange ganger, hvor raskt og tungt du utfører noe, om du utfører det med dårlig kvalitet

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Utvalgt innlegg

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Siste innlegg